4/1

836

خدمات پس از فروش

آخرین بروزرسانی: شنبه 27 شهریور 1400

ما در فرایند خدمات پس از فروش با در نظر گرفتن کلیه نیازهایی که پس از دریافت کالا، تجهیزات و محصولات خریداری شده از سوی خریداران محترم احساس می‌شود، بر اساس ظرفیت‌های موجود و تمهیداتی که برای ارائه این نوع خدمات در نظر گرفته‌ایم، شما را در مسیر دریافت خدماتی باکیفیت و مستمر همراهی خواهیم نمود.

 

 

خدمات پس از فروش افق داده‌ها ایرانیان

فرایند خدمات پس از فروش تجهیزات و محصولات ارائه شده در فروشگاه شرکت افق داده‌ها ایرانیان از همان لحظه نخست خرید برای مشتریان گرامی فعال خواهد شد و کارشناسان واحد فروش ضمن همکاری با کارشناسان واحدهای بازرگانی و فنی این شرکت، شما خریداران عزیز را در راستای خریدی مطمئن، امن، همراه با خدمات باکیفیت و مستمر همراهی خواهند کرد. هدف اصلی و اساسی افق داده‌ها ایرانیان از ارائه خدمات پس از فروش به شما خریداران گرامی، در وهله نخست ایجاد رضایتمندی و حس وفاداری برآمده از دریافت باکیفیت‌ترین و بروزترین خدمات متناسب با نوع خرید شما است. ما در فرایند خدمات پس از فروش با در نظر گرفتن کلیه نیازهایی که پس از دریافت کالا، تجهیزات و محصولات خریداری شده از سوی خریداران محترم احساس می‌شود، بر اساس ظرفیت‌های موجود و تمهیداتی که برای ارائه این نوع خدمات در نظر گرفته‌ایم، شما را در مسیر دریافت خدماتی باکیفیت و مستمر همراهی خواهیم نمود.

 

 

 

گارانتی 12 ماهه معتبر

کلیه کالاها و تجهیزات ارائه شده از سوی افق داده‌ها ایرانیان دارای گارانتی 12 ماهه (یک ساله) خواهند بود و این گارانتی از لحظه خرید برای خریداران فعال خواهد شد. گارانتی یک ساله افق داده‌ها ایرانیان بر روی کلیه کالاها، تجهیزات و محصولات ارائه شده در فروشگاه این شرکت در نظر گرفته شده و شرایط و ضوابط استفاده از آن نیز به طور کامل و شفاف در اختیار خریداران گرامی قرار خواهد گرفت. همچنین کارشناسان واحد فروش افق داده‌ها با ارائه خدمات مشاوره رایگان به صورت آنلاین و تلفنی، پاسخگوی کلیه سوالات و ابهامات خریداران گرامی در خصوص شرایط و ضوابط استفاده از گارانتی 12 ماهه این شرکت خواهند بود. به موجب دارا بودن این گارانتی، کلیه خدمات ارائه شده از سوی شرکت برای تجهیزات و کالاها دارای ضوابط قانونی بوده و در کلیه نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور اعتبار دارد.

 

 

 

 

پورتال اختصاصی

یکی از وجوه تمایز خدمات پس از فروش افق داده‌ها ایرانیان، ایجاد پورتال اختصاصی برای مشتریان است. شما خریداران گرامی پس از ثبت نام در سایت افق داده‌ها ایرانیان و اقدام به نخستین خرید از فروشگاه این شرکت، می‌توانید از طریق پورتالی که به شما اختصاص داده می‌شود، از آخرین وضعیت سفارش‌ها، تاریخچه خرید، خدمات موجود و خدمات دریافت شده و سایر امکاناتی که در این پورتال به شما ارائه می‌شود آگاه شوید. دریافت آخرین نکات مربوط به فرایند خرید، خدمات پس از فروش و گارانتی از دیگر امکاناتی است که می‌توانید در این پورتال از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

 

 

سیستم هوشمند تیکت گذاری

یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت افق داده‌ها ایرانیان از ارائه خدمات پس از فروش، آگاهی سریع از نیازمندی‌ها، مشکلات و نظرات شما خریداران گرامی با رویکرد افزایش حداکثری رضایت خاطر شماست. به همین منظور، سیستم هوشمند تیکت گذاری در پورتال اختصاصی برای شما عزیزان طراحی شده که از طریق آن می‌توانید نیازها و مشکلات خود را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید. بررسی لحظه‌ای تیکت‌های قرار داده شده از سوی شما و پاسخگویی به موقع از سوی کارشناسان افق داده‌ها ایرانیان، این اطمینان خاطر را به شما خریداران گرامی خواهد داد که در هر لحظه از شبانه‌روز پاسخگوی نیازها و مشکلات شما خواهیم بود. شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه ارائه خدمات و تجهیزات شبکه، به درستی و با نگاهی کارشناسانه به نیازهای حساس و حیاتی این اکوسیستم آگاه بوده و شما را در مسیر دریافت باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش همراهی خواهد نمود و سیستم هوشمند تیکت گذاری نیز بخشی از این نگاه کارشناسانه است.

 

 

                 

 

 

 

دریافت خدمات و مشاوره فنی

خدمات پس از فروش شرکت افق داده‌ها ایرانیان تنها محدود به ارائه خدماتی مانند تعویض، تعمیر یا مواردی از این دست برای کالاها و تجهیزات نخواهد بود، بلکه با دارا بودن یکی از قوی‌ترین و کارآمدترین تیم‌های فنی حال حاضر کشور، خدماتی از جمله مشاوره، پشتیبانی فنی و نظارت مستمر بر زیرساخت و تجهیزات پیاده‌سازی شده در سازمان‌ها را نیز با تکیه بر دانش بروز کارشناسان فنی خود به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد. کلیه کارشناسان فنی شرکت مهندسی افق داده‌ها ایرانیان دارای مدارک معتبر بین‌المللی بوده و شما را در مسیر برخورداری از آخرین خدمات فنی مبتنی بر بروزترین دانش تکنولوژی‌های شبکه راهنمایی خواهند نمود.

 

 

 

 

 

 

 

نمایندگی در سراسر کشور

شرکت افق داده‌ها ایرانیان با دارا بودن تعداد ... نمایندگی در سراسر کشور، ارائه خدمات پس از فروش را برای خریداران و مشتریان تسهیل کرده و از این طریق ریسک زمانی دریافت این خدمات را به کمترین میزان کاهش داده است. نمایندگان شرکت افق داده‌ها ایرانیان در سراسر کشور تحت نظارت مستقیم دفتر مرکزی در تهران، به ارائه کلیه خدمات پس از فروش تعریف شده از سوی این شرکت خواهند پرداخت. ما در راستای ارائه باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش از سوی نمایندگان رسمی شرکت افق داده‌ها ایرانیان در سراسر کشور، پروتکل‌های همکاری دقیق و بروزی را تعریف کرده‌ایم که مطابق آن‌ها کلیه نمایندگان موظف به ارائه کامل و دقیق خدمات پس از فروش مطابق آنچه در هنگام خرید از سوی کارشناسان فروش افق داده‌ها ایرانیان به شما عزیزان ابلاغ شده خواهند بود.

برچسب ها

شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان
استمرارقدم ها، تحقق رویاها
تماس با ما:
آدرس: تهران - خیابان مفتح شمالی - خیابان شهید ملایری پور - پلاک 100 واحد 10
تلفن: 58152000-021
فکس: 58152300-021
ایمیل: info@ofoghdadeha.com
دسترسی سریع:
 
logo-samandehi
تمامی حقوق این وبسایت برای شرکت مهندسی افق داده ها ایرانیان محفوظ است.
Copyright 2020 - 2024, Ofoghdadeha. All rights reserved